Od 2008 roku, kiedy zaczynał swoją przygodę z SEO, wiele się zmieniło. Wtedy trudno było znaleźć klienta, który chciał dbać o jakość. Google miało bardzo “dziurawy system” i ktoś, kto nie przykładał dużej uwagi do jakości, szybko “szedł skrótem” i osiągał wysokie pozycje. Do tego Google nie miało mocno rozwiniętego systemu wychwytywania stron, które łamały regulamin wyszukiwarki, co sprawiało, że wiele osób, które dbały o jakość swoich stron, czuły się sfrustrowane tym faktem.Dziś wszystko jest inaczej, a i klienci są tego procesu bardziej świadomi. Nadal więc pomagamy klientom rozwijać ich biznesy, dbając o ich strony w pełnej zgodzie z dokumentacją wyszukiwarki Google. Wciąż stawiamy na jakość, bo od tego nie ma odwrotu!
Podczas konferencji „Jak żyć w necie” zaprasza na prezentację:
“Nie musisz być wróżką, czy magikiem, by zadbać o SEO!”
Obalimy mity związane z SEO i pokażemy, że nie takie SEO straszne, jak… o nim „czarują”.